četrtek, 5. januar 2017

Dan 0: Zakaj blog?

Na kratko o meni

Za vas ne vem, ampak meni se preprosto ne da brati dolgih objav, najsibodi v blogih, novičarskih portalih in podobnih prispevkih. Zato bom tudi sam kratek.

Star sem nekaj čez 30 let, moje delo je razmeroma sedeče in kar me k prekomerni debelosti ni nagnila dednost, sem dodal sam z nešportnim življenjem in ljubiteljskim prehranjevanjem s sodobno prehrano.

Pred leti mi je s svojimi 182 centimetri uspelo pridelati kar 118kg telesne teže. Velik fant. Življenjska pot me je na višku debelosti zanesla v fitness, tam sem spoznal takrat bodočega trenerja, sicer tekmovalnega bodybuilderja, pri katerem sem začel trenirat. Pazite to, v osmih mesecih tiste prave proteinske diete z dodatkom cikliranja ogljikovih hidratov, sem shujšal 30 kilogramov. Se potil v fitnessu 5x na teden, se dnevno ukvarjal s cestnim kolesarstvom, hrano pa imel odmerjeno na gram natančno. In da, v 8 mesecih se nisem pregrešil niti enkrat. Ampak sem potem zaradi osebnih sprememb postopoma opustil ta stil življenja. Najprej tako strogo dieto, nato pa še redno ukvarjanje s športom.

Moje prvo srečanje s keto dieto

Ketogeno dieto mi je pred leti predstavil znanec, sicer fitness navdušenec, ki je ni mogel prehvaliti. Tako s stališča ohranjanja telesne postave, kot tudi s stališča dobrega počutja in dobre hrane. Ne bom šel v detajle, ampak takrat sem jo tudi testiral kakšen mesec ali dva. Z glavo skozi zid.
Proti koncu sem začel imeti celodnevne poste, brez kakšnih prehranskih dodatkov (tukaj mislim vitamine in minerale). Posledične sem v zelo kratkem času dvakrat zbolel. Konec s keto dieto za kakšne dve leti.

Ketogena dieta drugič

Avgusta leta 2016 sem z "dobro" jedačo in pijačo spet prignal samega sebe do natanko 105.5 kg. "To je to", sem rekel sam sebi. Začnimo spet s keto dieto! Z njo mi je uspelo v štirih mesecih shujšati 11 kg. Noro. Zadevi sem se popolnoma posvetil, prebral kakšnih 5 knjig, napisanih s strani ljubiteljskih keto mojstrov ter zdravnikov. Svoje znanje bom seveda tudi delil na tem blogu. V sredini decembra pa sem se zavestno odločil prekiniti z njo in se neobremenjeno prepustiti toku novoletnih požrtij in pitja.

Zakaj keto dieta?

Zakaj pa ne? Če gledamo s stališča komoditete je hrana dobra, če ste ljubitelji mesa in mastnega. Sicer je primerna tudi za vegetarijance, ampak ta blog ni namenjen temu. Bolj kot dobro hrano pa bi tukaj poudaril njen pozitiven učinek na zdravje. Od izboljšanja prebave, kože, znižanje nevarnih holesterolov, veliko novih raziskav pa to dieto povezuje tudi z uspešnim bojem proti sovražniku številka 1: raku. Da hujšanja niti ne omenim. Aja, pa dobrega počutja. Ni boljšega občutka kot to, ko se ti po nekaj tednih keto diete zbistrijo misli, možgani ne furajo več na glukozo ampak na ketone. In zvečer ne zaspiš več izmučen ob 9. uri na kavču, ampak greš lahko brez problemov v posteljo ob 11. in se še kakšno uro posvetiš knjigi. 
Več o sami keto dieti pa v naslednjih blogih. 


Sedanjost ali ketoza, tretjič. 

Ok, smo v sedanjosti. Četrtek zvečer, 5. januar. Veseli december je minil, jaz se pa še kar ne morem rešiti odvisnosti od ogljikovih hidratov in sladkorja, ki sem jo spet dobil v zadnjih tednih. Ni me sram priznati, da vsak dan v glavi uporabljam najbolj beden izgovor in zguljeno frazo "jutri pa začnem zares".

In trdno sem se odločil, da bo jutri res tisti dan, ko začnem (ponovno) zares!! In ta blog sem ustvaril za mojo motivacijo! Če pa bo pomagal tudi vam, super! Če je, bom vesel vsakega komentarja.

No, pa vseeno nisem bil tako kratek...

Ni komentarjev:

Objavite komentar