nedelja, 15. januar 2017

Dan 9: Slab zadah na keto dieti

Dan 9, sobota 14. januar. Zaužil sem kar 50% več kalorij, kot je moj dnevni plan. Ampak ni vse tako črno, saj sem za razliko od mojega povprečnega dneva, ko večino dneva presedim za računalnikom, ta dan bil cel dan fizično aktiven. Kilogrami so prišli na številko 94.2, kar pomeni, da sem v 9 dneh LCHF diete izgubil skoraj 4 kilograme. Super, ni kaj.

Vsi, ki imate izkušnje s keto dieto, že poznate stranki učinek tega prehranjevanja in sicer slab zadah

Zakaj pride do slabega zadaha?

Naše telo je sposobno proizvajati tri vrste ketonov. In sicer acetoacetat, 3-betahidroksibutirat in aceton. Prva dva telo uporabi za svoje delovanje, aceton pa se iz telesa izloči preko sape in urina, zato ima urin ketašev (besedo sem si ravnokar izmislil) značilen vonj, posledično pa tudi naš zadah. Redno umivanje zob seveda rahlo omili zadevo, ampak jo ne prepreči, saj vonjave pridejo iz želodca.

Po mojih izkušnjah je zadah najhujši, ko se nekaj časa ne prehranjujemo in sicer proti jutru ter nekaj ur po kosilu.

Dobro je imeti pri roki kakšne žvečilne brez sladkorja, če ne zaradi nas, pa vsaj zaradi drugih :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar